DOSTAVA

 

SITEH vrši besplatnu dostavu narudžbi iznosa preko 1.000 kn na području cijele Republike Hrvatske uključujući i otoke. Rok besplatne dostave je 2 do 7 radna dana.

Naručene uređaje i opremu dostavljaju špediteri sa kojima imamo ugovorne odnose (Schenker, Overseas express, LagerMax, DPD i dr.).

Roba se kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi pošiljku do ulaznih vrata stana, već samo do ulaza u zgradu. Prilaz do ulaza stambenog objekta treba biti slobodan, u suprotnom će dostavljač izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Dostava se vrši na teritoriju Republike Hrvatske. Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni kupcu u roku od 2 do 7  radna dana od kada je izvršena uplata. Vikendi i blagdani se ne uračunavaju u rok isporuke. Isporuka na otoke se obavlja po planu dostavljača u roku do 10 radnih dana.

U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod u navedenom roku, o tome će obavijestiti kupca radi dogovora o novom terminu isporuke. Naručeni proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se manipulacijama kod transporta ne mogu oštetiti.

 

UPUTE ZA PREUZIMANJE ROBE:

Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas da detaljno pregledajte pošiljku. U slučaju vidljivih fizičkih oštećenja nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku.

Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument “ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE” koji možete dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.

Od trenutka kada Kupac potpiše potvrdu o primitku pošiljke, suglasan je da nema prigovora na isporučen proizvod.

Kod dostave proizvoda, uz proizvod Kupac dobiva i sve prateće dokumente koji prate proizvod (upute za korištenje proizvoda , tehničke upute, izjavu o suglasnosti, jamstveni list, i drugo) te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju.

Potpis na primitku pošiljke znači da Kupac pregledom pošiljke nije uočio nikakva oštećenja niti nedostatke na preuzetom proizvodu, da kvalitativno i kvantitativno odgovaraju proizvodu sa narudžbe/računa, te da su uz proizvod isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.

U slučaju da Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio bez valjanog razloga. Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

 

OSOBNO PREUZIMANJE ROBE:

Kupljeni uređaj možete osobno preuzeti u našoj poslovnici u Rijeci, Mihačeva draga 1a u radnom vremenu od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati, obavezno uz prethodni dogovor. Preuzimanje se ne može obaviti na dan plaćanja iz razloga što nakon plaćanja Prodavatelj mora dopremiti kupljeni uređaj u svoju poslovnicu, nakon čega obavještava kupca da kupljeni proizvod može preuzeti.